dinsdag 24 mei 2016

Tip - waterfles met infuser van de Hema


Ongeveer twee weken geleden kwam ik samen met een vriendin van mij de Hema binnen en zagen we deze leuke waterfles staan. De waterfles bevat een infuser en kost maar €7,50. Helaas had ik toen geen geld bij en later toen ik terug kwam, waren ze niet meer op voorraad in de winkel. Mijn moeder wilde er ook graag eentje, dus hebben we de waterflessen besteld op de webwinkel van de Hema. 


Een paar dagen later kwamen de flessen binnen bij de Hema. Als je ze namelijk bij de Hema laat bezorgen, kost het je geen verzendkosten. Goed onthouden! Mijn moeder had al wat munt en citroenen gekocht, zodat we de fles meteen konden gebruiken.


In de fles past 700 ml water en is 22,5 cm lang en 7 cm breed. Er zit een dop op die je er vanaf kunt draaien en dan kom je de draaidop van de infuser tegen. De infuser kun je er ook uit halen zodat je die even goed schoon kan maken na gebruik. Je kunt de fles ook even uit elkaar halen en in de vaatwasmachine doen. 




Als je het klepje op de dop helemaal naar achteren doet, kun je er prima uit drinken en is het een hele handige fles om mee te nemen. Ook zit er een klein handvat aan. Let wel goed op dat de fles recht blijft staan, want anders kan hij een beetje gaan lekken. 

Ik ben erg tevreden over deze waterfles van de Hema. Vergeleken met andere waterflessen waar dezelfde inhoud in past, was deze helemaal niet duur. Klik hier als je de waterfles wilt bekijken op de webshop van de Hema. 

Wat vind jij van dit soort waterflessen?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen